کیسه گونی ساده تک لایه

Previous slide
Next slide

کیسه گونی پلاستیکی ساده در کارخانه اپال پلیمر در خط تولید کیسه گونی به صورت رول و با دستگاه های گرد بافت تولید میشوند و همچنین با دستگاه چاپ 6 رنگ ، چاپ مورد نظر مشتری بر روی کیسه گونی ساده تک لایه انجام میشود.

1. کیسه گونی پلاستیکی ساده

Previous slide
Next slide

کیسه گونی پلاستیکی ساده (تک لایه) چیست؟

کیسه گونی پلاستیکی ساده از جنس پلی پروپیلن (PP) است و در اندازه های مختلف بنا بر درخواست مشتری از برش رول گونی پلاستیکی ساده تولید میشود.

در این نوع گونی بنا بر درخواست مشتری در عرض های 35cm  و 40cm و 45cm و 50cm و 55cm و 60cm و 65cm و70cm و 75cm و تا 200cmتولید و عرضه میشود.

عرض نخ بکار رفته در گونی پلاستیکی ساده با توجه به سفارش مشتری تعیین میگردد. نخ های بکار رفته در این کیسه ها در عرض های 2 میلی متر و 2/5 میلی متر و2/7  الی 3 میلی متر هستند.بدیهی است که هر چقدر عرض نخ بکار رفته کمتر باشد مقاومت گونی نسبت به محصول داخل آن بیشتر است بنابراین محصول مورد نظر مشتری است که تعیین میکند که چه عرض نخی در بافت گونی بکار برود.

گونی ساده قابلیت تولید در رنگ های مختلف مانند سفید ، زرد ، قرمز ، آبی ، سبز و ….. را دارد.

 این مدل کیسه به علت استحکام زیاد و وزن کم و همچنین قیمت مناسب نسبت به دیگر محصولات بسته بندی از ارزش خرید و صرفه بیشتری برخوردار است. کیسه گونی پلاستیکی در بسته بندی محصولات مختلف استفاده میشود به عنوان مثال : شکر ، برنج ، غلات ، خوراک دام و طیور ، اتصالات آهنی ، اتصالات پلی اتیلنی و دیگر صنایع کاربرد دارد.

کیسه گونی پلاستیکی ساده (تک لایه) چه مزیتی نسبت به سایر مواد بسته بندی دارد ؟

  1. یکی از مزایای اصلی کیسه گونی پلاستیکی ساده استحکام و دوام آنها است. آنها قادر به مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت هستند و می توانند در برابر پاره شدن، سوراخ شدن و سایش مقاومت کنند. این ویژگی ها کیسه های گونی ساده تک لایه را به یک راه حل بسته بندی ایده آل برای محصولاتی تبدیل می کند که باید در فواصل طولانی حمل شوند یا برای مدت طولانی نگهداری شوند. 
  2. سبک وزن و انعطاف پذیر: کیسه های تک لایه ساده بافته شده سبک وزن هستند که به همین دلیل حمل و نقل آنها آسان میشود و در نتیجه هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد.
  3.  قابل تنظیم: این کیسه ها را می توان با انواع اندازه ها، شکل ها و رنگ ها برای رفع نیازهای بسته بندی خاص سفارشی کرد.

چاپ بر روی کیسه گونی پلاستیکی ساده ؟

گونی پلاستیکی ساده

چاپ بر روی کیسه گونی پلاستیکی ساده تک لایه در طیف گسترده ای از اندازه ها، شکل ها و رنگ ها موجود هستند. آنها را می توان با آرم، گرافیک و متن سفارشی کرد تا به تبلیغ برند یا محصول کمک کند. همچنین می توان آنها را با هشدارهای ایمنی، دستورالعمل های جابجایی و سایر اطلاعات مهم چاپ کرد تا اطمینان حاصل شود که محتویات کیسه به درستی جابجا می شوند.

فرایند تولید کیسه گونی پلی پروپیلن ساده چگونه است ؟

فرآیند تولید کیسه گونی های تک لایه بافته شده شامل چندین مرحله است :
  1. ابتدا رزین پلی پروپیلن ذوب شده و به صورت نوارهای مسطح اکسترود می شود.
  2. سپس نوارها به صورت پارچه ای توسط دستگاه های گرد بافت بافته می شود و رول گونی ایجاد میشود.
  3.  در ادامه به اندازه و شکل دلخواه برش داده می شود . لبه های پارچه تا می شوند و به شکل کیسه دوخته می شود. 
  4. در نهایت ، کیسه ها با طرح ها و آرم های سفارشی مطابق با نیاز مشتری چاپ می شوند.
  • چاپ طرح مورد نظر مشتری در کیسه های جامبو بگ نیز با کیفیت مناسب در شرکت اپال پلیمر انجام میگیرد.

در کل کیسه گونی پلاستیکی ساده تک لایه در بسته بندی چه موادی کاربرد دارد ؟

کیسه گونی ساده

کیسه گونی های تک لایه که به کیسه های پلی پروپیلن ساده تک لایه نیز معروف هستند، به طور گسترده ای برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود. برخی از رایج ترین کاربرد های این کیسه ها عبارتند از:

1. محصولات کشاورزی: کیسه گونی پلاستیکی ساده برای بسته بندی طیف وسیعی از محصولات کشاورزی از جمله بذر ، غلات ، خوراک دام ، کود و آفت کش ها استفاده می شود. این کیسه ها به گونه ای طراحی شده اند که از این محصولات در برابر آفات و سایر عوامل خارجی که می توانند باعث آسیب شوند ، محافظت می کنند.

2. مصالح ساختمانی : این کیسه ها برای بسته بندی انواع مصالح ساختمانی مانند سیمان ، شن و ماسه استفاده می شود. کیسه ها به گونه ای طراحی شده اند که وزن و فشار این مواد را تحمل کنند و آنها را برای حمل و نقل و نگهداری ایده آل می کند.

3. مواد شیمیایی و معدنی : کیسه تک لایه برای بسته بندی مواد شیمیایی و مواد معدنی مانند نمک ، خاکستر سودا و کربنات کلسیم استفاده می شود. کیسه ها به گونه ای طراحی شده اند که نشتی نداشته باشند و از محتویات آن در برابر آلودگی محافظت کنند.

4. محصولات غذایی: کیسه گونی پلاستیکی ساده برای بسته بندی انواع محصولات غذایی مانند برنج ، شکر و آرد استفاده می شود . کیسه ها به گونه ای طراحی شده اند که محتویات آن را تازه و عاری از آلاینده ها نگه دارند.

5. بسته بندی خرده فروشی: این کیسه ها به عنوان بسته بندی خرده فروشی برای محصولاتی مانند غذای حیوانات خانگی ، دانه پرندگان و سایر اقلام کوچک استفاده می شود. کیسه گونی پلاستیکی ساده را می توان با طرح ها و آرم های مختلف سفارشی کرد تا به ارتقای آگاهی برند شما کمک کند .

کیسه گونی پلاستیکی پلی پروپیلن ساده (تک لایه) سبک، بادوام و مقرون به صرفه است و آنها را به انتخابی محبوب برای بسته بندی طیف وسیعی از محصولات تبدیل می کند . حمل و نقل و نگهداری آنها آسان است و ساخت و ساز با کیفیت آنها تضمین می کند که محتویات در طول حمل و نقل و ذخیره سازی ایمن و ایمن باقی می مانند.

اطلاعات تکمیلی

پس از تولید با یکسری تغییر در گونی ساده برای محصولات خاص ویژه میشود. به عنوان مثال به 2 مورد از این تغییرات اشاره میکنیم: 

کیسه گونی پلاستیکی ساده
  1.  این کیسه با درخواست مشتری برای بعضی از محصولات مانند گچ و سیمان به صورت قیف دار(والودار) نیز تولید و عرضه میشوند.
  2. با اضافه کردن یک نایلون به داخل کیسه و دوخت آن با سر یا ته کیسه میتوان از گونی پلاستیکی ساده برای محصولات حساس به رطوبت یا محصولات با ویژگی مش زیاد استفاده کرد.
مقاومت نخ 2 میلی متر 85%
مقاومت نخ 2/5 میلی متر 70%
مقاومت نخ 2/7 الی 3 میلی متر 60%
تماس